اسپری viga 5000قرص کینگ دل

کینگ دل

نتی قرص kingdol با قیمت استثنایی از داروخانه سبحان ، قویترین و با کیفیت ترین داروی تاخیری به همراه آموزش طریقه مصرف قرص کینگ دل

قویترین قرص تاخیری نیمه گیاهی

کمک به ایجاد نعوظ کامل مردان

ایجاد تاخیر در انزال و توانایی کنترل زمان رابطه

محصول جدید ساخت ۲۰۱۷ انگلستان

دارای تاریخ تولید و انقضا ثبت شده

عملکرد بسیار قویتر از وگادول و واکادول

قرص کینگ دل

قرص کینگ دل چیست

قرص king dol یک قرص با ساختار نیمه گیاهی است که دارای ۱۰۰ میلیگرم سیلدنافیل و ۱۰۰ میلی گرم ترامادول به همراه ترکیبات گیاهی خاصی است که در بهترین لابراتوار های اروپا ساخته شده و به اظهار بسیاری از مصرف کنندگان بسیار قویتر از وگادول و محصولات مشابه عمل میکند. قرص کینگ دل مشهور به قرص ۵۰ دقیقه است و همانطور که مشهود است تا ۵۰ دقیقه امکان ادامه رابطه را به مصرف کننده میدهد همچنین رفع خستگی و آمادگی برای رابطه بعدی را تسریع میکند و نعوظ را بهبود میبخشد.

قرص کینگ دل یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین انواع داروهای به تولید رسیده به منظور پیشگیری از انزال زود رس در مردان می باشد. به طور کلی می توان گفت این قرص از ترکیب دو نوع دارو به صورت یک قرص کامل و تاثیرگذار برای پایان دادن به مشکلات جنسی آقایان به تولید می رسد. مصرف قرص کینگ دل با داشتن اثرات مثبت در مدت زمان کوتاه پس از مصرف تونسته است رضایت خاطر مصرف کنندگان را به میزان زیادی به همراه داشته باشد. قرص کینگ دل مشکلات جنسی آقایان را به صورت ۱۰۰% برطرف می کند و موجب افزایش اعتماد به نفس، پایداری زندگی زناشویی وکاهش استرس و اضطراب ناشی از عدم برقراری رابطه جنسی می شود.


قیمت محصول اوریجینال: 55000تومان

خرید

محصولات بسیاری وجود دارد که می تواند مشکل زود انزالی را حل کند ولی هیچ کدام از این محصولات توانایی این محصول را ندارند . کینگ دول نام محصولی انگلیسی می باشد که محصولی نیمه گیاهی و ترکبیبی از ۲ قرص معروف سیلدنافیل و ترامادول می باشد . با این  محصول شگفت انگیز شما به راحتی می توانید انزال خود را تا ۵۰ دیققه به تاخیر بیاندازید . یکی از قرص های برتر درمان انزالی در طولانی مدت می باشد . با این قرص اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و لذت ۱۰۰ درصد از رابطه جنسی داشته باشید.

بند انداز برقی صورت و بدن بانوان جدید با گارانتی شرکتی یک ساله

 

قیمت قرص kingdol اصل : 55000تومان