x تبلیغات
شوالیه تاریکی

عوارض کرم تاخیری

 

بهترین کرم تاخیری

تاخیویبره حرارتی

کمربند گرمکن

عوارض قرص لاغری ایزی اسلیم

 

ویگا 50000 طریقه استفاده از اسپری تاخیری ویگا

 

اسپری viga 5000قرص کینگ دل

کینگ دل

نتی قرص kingdol با قیمت استثنایی از داروخانه سبحان ، قویترین و با کیفیت ترین داروی تاخیری به همراه آموزش طریقه مصرف قرص کینگ دل

قویترین قرص تاخیری نیمه گیاهی

کمک به ایجاد نعوظ کامل مردان

ایجاد تاخیر در انزال و توانایی کنترل زمان رابطه

محصول جدید ساخت ۲۰۱۷ انگلستان

دارای تاریخ تولید و انقضا ثبت شده

عملکرد بسیار قویتر از وگادول و واکادول

قرص کینگ دل

قرص کینگ دل چیست

قرص king dol یک قرص با ساختار نیمه گیاهی است که دارای ۱۰۰ میلیگرم سیلدنافیل و ۱۰۰ میلی گرم ترامادول به همراه ترکیبات گیاهی خاصی است که در بهترین لابراتوار های اروپا ساخته شده و به اظهار بسیاری از مصرف کنندگان بسیار قویتر از وگادول و محصولات مشابه عمل میکند. قرص کینگ دل مشهور به قرص ۵۰ دقیقه است و همانطور که مشهود است تا ۵۰ دقیقه امکان ادامه رابطه را به مصرف کننده میدهد همچنین رفع خستگی و آمادگی برای رابطه بعدی را تسریع میکند و نعوظ را بهبود میبخشد.

قرص کینگ دل یکی از شناخته شده ترین و معتبر ترین انواع داروهای به تولید رسیده به منظور پیشگیری از انزال زود رس در مردان می باشد. به طور کلی می توان گفت این قرص از ترکیب دو نوع دارو به صورت یک قرص کامل و تاثیرگذار برای پایان دادن به مشکلات جنسی آقایان به تولید می رسد. مصرف قرص کینگ دل با داشتن اثرات مثبت در مدت زمان کوتاه پس از مصرف تونسته است رضایت خاطر مصرف کنندگان را به میزان زیادی به همراه داشته باشد. قرص کینگ دل مشکلات جنسی آقایان را به صورت ۱۰۰% برطرف می کند و موجب افزایش اعتماد به نفس، پایداری زندگی زناشویی وکاهش استرس و اضطراب ناشی از عدم برقراری رابطه جنسی می شود.


قیمت محصول اوریجینال: 55000تومان

خرید

محصولات بسیاری وجود دارد که می تواند مشکل زود انزالی را حل کند ولی هیچ کدام از این محصولات توانایی این محصول را ندارند . کینگ دول نام محصولی انگلیسی می باشد که محصولی نیمه گیاهی و ترکبیبی از ۲ قرص معروف سیلدنافیل و ترامادول می باشد . با این  محصول شگفت انگیز شما به راحتی می توانید انزال خود را تا ۵۰ دیققه به تاخیر بیاندازید . یکی از قرص های برتر درمان انزالی در طولانی مدت می باشد . با این قرص اعتماد به نفس خود را بالا ببرید و لذت ۱۰۰ درصد از رابطه جنسی داشته باشید.

بند انداز برقی صورت و بدن بانوان جدید با گارانتی شرکتی یک ساله

 

قیمت قرص kingdol اصل : 55000تومان

لارجرباکس موثر است؟ اکستندر ایرانی

 

خرید کرم شارک پاوه استفاده از دستگاه اکستندر

نحوه استفاده از لارجر باکس

رازا ، ضخامت و سختی آلت تناسلی در حالت نعوظ به صورت دائمی و مادم العمر

استفاده از این دستگاه کاملا بی خطر می باشد و به طور طبیعی موجب افزایش نعوظ و قدرت جسمی و به تبعیت از آن قدرت جسمانی آقایان می شود به نحوی که در برقراری رابطه مکرر مشکلی ایجاد نمی کند. عوامل مختلفی موجب کاهش تستوسترون در مردان می گردد که یکی از مهم ترین آنها بالا رفتن سن آقایان می باشد. کاهش تستوسترون موجب کاهش میل جنسی مردان برای برقراری رابطه جنسی با کیفیت و ایده آل می گردد. نحوه عملکرد دستگاه اکستندر مگنت دار بدین صورت می باشد که با تحریک خون موجود در بافت های آلت تناسلی و با افزایش شدت جریان خون در سیاه رگ ها و سرخ رگ های آلت تناسلی موجب افزایش تستوسترون می شود و مردان را از نظر روحی و جسمی برای برقراری رابطه جنسی آماده می کند. این دستگاه وزن بسیار سبکی دارد و به هنگام استفاده هیچ گونه مشکلی برای فرد ایجاد نمی کند. این دستگاه کاربردی به عنوان یکی از انواع دستگاه های جدید برای یک رابطه جنسی مطلوب عرضه می گردد.

دستگاه X4 Extender یا Golden Erect XL یا Largerbox یا Proextender یا andromedical :

ابزاری مناسب برای افرادی که در حال ت نعوظ ، آ لت آنها با آن تناسب خاص و معمول ، سخت و راست نمی باشد . این دستگاه به آنها کمک می کند که با کشیدگی آ لت در طول مدت زمان خاص و معین سختی خود را بدست آورد و بافت اسفنجی آ لت توانایی خود را در افزایش مقدار حجم خون در حاین نام مجاز نمی باشد . نعوظ را افزایش می دهد و باعث افزایش قطر و اندازه آل ت تناسلی می شود . این محصول همچنین باعث رشد طول آ لت میباشد و در کشورهای اروپایی و آمریکایی بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. این محصول به دلیل روش خاص و کششی باعث رشد طولی آ لت شما بصورت همیشگی خواهد شد. (دارای چندین جایزه بین المللی).

دستگاه کشنده عـضو تناسلی Medical Extender وسیله ای است که براساس کشش عمل می نماید . این وسیله متشکل از یک حلقه ی پلاستیکی است که به دو میله ی دینامیکی متصل است. در بالای این دومیله یک حلقه پلاستیکی همراه با نوار سیلیکونی تعبیه شده است. نوار سیلیکونی گلانس آ لت (کلاهک آ لت) رادر قسمت خاص خودش نگه می دارد.

قیمت :150000 تومان

داروخانه قیمت سیلدنافیل ایرانی

 

خرید اینترنرا ایرانی

صفحه قبل 1 صفحه بعد